: )

Började jobbet lite senare idag så efterosm jag inte har någoin bil för tillf'llet åkte jag upp med daniel till mamma kring sju och sov någon timme innan jobbet: ) var hur härligt dsom helst!
Knatade till jysk efter jobbet där daniel väntade för att sedan fara hemåt! ; )
käkade lite när jag kom hem , diskade efter det och sedan hoppade jag i pjäxorna och drog ut på spåret: )
var rätt skönt att åka och bara slappna av men samtidigt var det grymt tråkigt för det var otroligt bakhalt :/
väl hemma, bytte lite kläder sedan hoppade vi i bilen för att åka och handla ; )
nu har vi precis kommit upp till mamma för att köpa lite majblommor av sis : ) hon ringde tidigare idag och fråga om jag skulle köpa en av henne och visst gjorde jag det: )
Imorgon blire att städa och fixa hemma, ska blir skönt att få det lite renare hah ; )

tjosan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0