En sjuk påskkärring

Så var det påsk och jag ligger i feber hemma i min soffa och mår allmänt piss.
Dagens planer var att gå ut ikväll men det får jag skippa eftersom en enorm förkylning har kommit på långbesök verkar det som : (
Tidigare idag mådde jag bättre så jag hoppade i kläderna och mötte upp Emelie och Pierre för att kolla lite på jive som såklart hade ändrat sina öppettider med en timme så vi missade att få något fint i garderoben..
kollade runt på lite andra affärer och sedan pekade mina fötter hem mot forsheden: )
Hemma hade jag en karl som väntade och väntade på att jag skulle komma hem så vi kunde fara med skotern en sväng , så direkt jag kom hem åkte vi iväg på en liten tur : )
till en början var jag livrädd men efter ett tag släppte rädslan och det var faktiskt riktigt kul måste jag säga  : )
vi kom hem och jag la mig ner för att vila och vips så kom febern och jag blev helt orkeslös :/
hade våra funderingar kring att fara och handla lite så vi kunde äta tacos men vetni vi skippar det och gör det enkelt, ett skrov från sibylla blir det istället !

Hur som helst så blir det då inget blåkulla för mig i helgen och inte heller något annat roligt att minnas för blir nog liggandes i några dagar för att vila upp mig till jobbet nästa vecka..

Glad påsk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0