Avvako

Väcktes av ett samtal igår där vi fick förfrågan om vi ville komma och grilla i avvako : ) vi nappade på det dirket!
Åt lite frukost, hoppade i kläderna och sedan satt vi på skotern påväg dit : )
när vi kom fram började vi grilla direkt för magen hade redan börjar kurra !
jag och erika satt ute och njöt av solen medans grabbarna for iväg och lekte ett tag : )
vi begav oss mot Skaulo för att tanka skotrarna men vetni , bensinen var slut! haha
hur tusan kan den vara slut?
Nåväl for tillbaka till avvako och sedan hem .. vi klarade oss precis på det bränslet vi hade kvar... puh!
tänkte vi skulle bli ståendes efter spåret men inte det : )
direkt efter att vi kom hem så åkte vi till pappa och käkade.. satt där ett tag och sedan for vi hem och jag och linda hoppade i pjäxorna och åkte skidor i ca 2 timmar : ) helt underbart...
For hem till oss , tog oss en smoothie, vägde in oss och sedan var det bara sängen som gällde var hur trött som helsT!

har precis kommit ur en varm dusch som verkligen behövdes och nu sitter jag här och bara sitter.. ska antingen åka skidor eller ta mig en prommis till malmberget : )
hälsa på mormor och morfar kanske ; )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0