Äntligen helg!

Det säger jag då... Veckan har gått fort men det har som ändå tagit länge innan fredagen ville komma ;/ : )
Slutade kring 12 idag så gick hem direkt, åt mat och sedan kom Lizett och Tim förbi för jag och lizett skulle på stan och Daniel och Tim skulle göra några ärenden ; )
Kollade på en vinddress som var på rean men den var grymt tunn och färgen var inte den bästa så det blev inget..
Knatade och köpte godis åt lizett och Daniel gjorde likaså med Tim så de har fått rejält med lördagsgodis då menar jag regält! Jäkla ungar de är verkligen bortskämda men det värsta är att jag älskar att skämma bort dem!
Var hos mamma en sväng efter det och sen for vi hem och lagade lite käk...
somnade på soffan efter det och blev liggandes i över 2 timmar, gud så skönt!
vaknade till liv och sedan hoppade jag i pjäxorna och tog mig ett 40 mins pass i spåret :)
har gjort mig en smoothie som jag svepte i mig på ett nafs och nu sitter jag här och väntar på att Daniel ska komma hem så vi kan se en film som jag hyrde idag..

ska lägga mig ner i soffan och slappna av..
Godnatt! ;d


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0