Pain

måndag och åter arbete! var superduper trött imorse och har gäspat hela dagen utan att ha någon förklaring till detta:S
har sovit bra i helgen och så även natten till idag men ändå höll ögonen på att fara igen, sen var de uppsvällda också ;S
nåväl.. imorgon är det mer arbete , sen är jag ledig förutom att jag har kometen men den har jag varje vecka så det räknas inte..
på onsdag blir det att besikta daniels bil också. Är lite nervig inför det, jag ogillar verkligen att göra saker som jag inte känner mig bekväm vid, som nu tex köra in en bil på en verksta eller vad man ska kalla den medans någon står och stirrar på en . huj! men jag ska övervinna min rädsla haha;D

mina axlar värker som bara den , är otroligt spänd och de ömmar som bara den!
det gör så ont att göra vissa rörelser hujjaligen men man måste ju röra på sig ändå :s
ska försöka få lite massage av någon idag för det behöver jag verkligen.

Nej ni nu ska jag ta ut lite energi trots att jag knappt har någon
tjosan

Vill bara tillägga :)
Gud vad jag älskar den här mannen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0