Onsdag

en ny dag som snart kommer vara över.
Har varit vaken sen klockan 8. har hunnit göra en massa saker... :d
slappat, duscha, varit på polisstation, varit på skolan och lämnat in min tidrapport, varit på kupan och fyndat åt lillbrosan, varit förbi mamma och nu sitter jag här igen ; )
nu pustar jag ut ett tag iaf för om några timmar är det kometen och det hade verkligen behövt fixas här hemma!
disken bara växer i vanlig ordning men jag orkar tusan inte... dammet yr , kläder överallt och jaa men huj...
jag har nog med saker .. eller ja egentligen inte , latheten spelar in mycket men min mage har faktiskt gjort ont i 2 dagar så kan skylla på det! :S:P

ikväll tror jag att det sätter fart med städadet men inte nu innan kometen för måste verkligen vila tills dess för jag har ingen energi för 420 tidnigar idag inte.. nog för att jag aldirg har det men men..

jo förresten hittade en vit repa på min bil idag som var minst 2 dm lång och 2 cm bred.. ringde daniel och sa att någon måste ha repat bilen för det går inte bort och sen om jag ska anmäla det som en smitningsolycka men daniel sa att han tittar på det när han kommer hem.. Efter ett tag ringer det och det är daniel som säger
- vad får jag om jag säger vad som har hänt med bilen?
jag : - inget vad är det som har hänt ?


jaa vad tror ni jag fick för svar . Jo när vi var i Grekland så stormade som bara den här och bilen stod parkerad hos erika och henka . och där jag hade ställt den är det som en gammal ladugårdsdörr som blåst upp och fixat det vita på bilen..
Min första fråga var,
- varför har ingen sagt det till mig ?

De trodde att de hade berättat de men det hade de då inte , ingen stor skada skedd men jag hann ju bli irriterad över repan.
Nååväl gammal bil och inte värt att lägga ner mycket pengar på så det får vara om det inte går att få bort för det var ju som vit färg från dörren . vi får se..

Nu blir det att vila..
heejdå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0