mat , lillebror och grejer

For upp till min kära mamma för att föra över lite bilder på usb så jag kan ta hem :d
mötte dem i dörren , de skulle fara och köra erika så jag bad tim stanna med mig så vi mös på där i våran ensamhet!;D
ååh min bror är så underbar. han är 6 år för er som inte vet ; )
pratade med mamma i telen en sväng så säger han :
- Anna?
- Ja?
- Kan vi kramas när du pratat klart ?
jag sken upp som en sol och sa :
- Klart vi kan ; )


Så vi mös på där med varandra. har lite bilder sen att sätta in men såklart glömde jag kameran hos mamma :S
nåja till ämnet ;D
efter att vi kramas ett tag så sätter han sig upp och pillrar i mitt hår med hans små händer. höll på att somna gud så skönt det var!

For mot enen då mamma kom hem, satte mig och prata med mela och jonas ett tag . kollade lite på cilla och sedan blev dem hem och surra med isabelle och göra lite mat :)
dagens middag bestod av Chinarullar med sallad och sweet and sour chilisås!
var super gott! ;D

nu sitter jag här och fryser ihjäl. lägenheten är så himla kall! fattar inte :S
så har snott en av daniels tröjor som blir super stora på mig, skit mysigt är det : )

nu annat, kanske fara och hämta kameran och usb:t . hmmm, ja vi ser ju! ;d
tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0