ledighet

Just nu känns de bara som om jag har lite ledighet eftersom jag har jobb framöver i veckan så hinner aldrig känna på det arbetslösa livet vilket är hur bra som helst!
idag ska jag ta dagen som den kommer. Solen skiner så en promenad tror jag att det blir sen efter det har jag ingen aning. har ingen bil heller så vettetusan vad man ska göra.. hujj vad låst man känner sig utan bil!
tvätten från igår ska vikas in osv , det är iofs en sak jag måste göra om jag inte lämnar det till imorgon för hela jäkla lägenheten är full med kläder, hujj , varför har vi inge torkskåp?
Någon som kan svara på det förutom topbostäder som vi inte får något svar ifrån.

nejni nu drar jag skriver senare; )
tjosanhejsan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0