jobb och slit

Andra dagen på jobbet idag.. det har gått bra men det är lite påfrestande för hjärnan! Två dagar återstår och sen är det helg för min del :) ska fara på arbetsförmedlingen då och fixa lite för det har blivit lite tjorv sen blir det nog bara att ta det lungt ;)

har varit på stan med emelie idag, sen dollarstore,coop med isabelle och sedan ännu en sväng på coop fast med emelie ;) tänkte fara förbi pappa idag men det passade inte idag så får ta det någon annan dag istället , har en lite present åt honom som jag vill ge! ;D

nääni , det är kanske lite små tidigt men nu ska jag faktiskt kila i säng ;D

pussochkram



Kommentarer
Markus T.

varför åka till arbetsförmedligen om du precis fått jobb? :s



ja, nu säger dom dock att de ska bli kallare, men får ta dag för dag.

vad härligt de låter som du haft de i grekland :)

Jag jobbar som båtmekaniker. Men jag ska snart överge dom, och bege mig till fjällen där vintern ska spenderas :)



Sov så gott!

2009-09-15 @ 21:55:04
URL: http://lenovo.blogg.se/
Markus T.

Hehehe, :) Okey, då hänger jag med. Just arbetsförmedlingen har jag dock själc aldrig varit mycket för. Jag tillämpar istället att "knacka dörr". Mer tidskrävande, men ger oftast ressultat.

Vad är de för jobb du ska söka?



Ska åka upp till Lofsdalen, ligger en timme NV om Sälen. Riktigt härlig, modell mindre, skidanläggning. Men är fortfarande sveriges näst högsta belaggda skidfjäll :)

2009-09-16 @ 19:44:06
URL: http://lenovo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0