godmorgon

Idag är jag ledig , helt underbart skönt!
Gick och kollade tvättstugan imorse eftersom vi glömt kika om det fanns tid idag och såklart fanns det inte:/ fick ta på söndag iställer eftersom jag har planer imorgon . har sorterat alla kläder nu imorse och städat undan lite här så härnäst blir det att fixa resten som är kvar ; ) trist men måste göras huj.
tänkte kanske ta mig en promenad i detta kyliga väder.. tycker det är otroligt skönt att promenera nu såhära på hösten när man får klä på sig lite så en sån sväng blir det nog om jag itne blir för lat för nu står godispåsen på bordet haha ;D

ska ta och låta daniel sova eftersom lillgubben är sjuk! :( han har åkt på en förkylning så han är hemma från jobbet idag.. hoppas inte jag bara åker på den hujjligen..

nåväl nu ska jag ta och kila! :D
tjohejsansvejsan

(bjuder på lite bilder från grekland) : )
















Ni får mer sen! ;)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0