Funderat

har funderat över hur jag ska göra med lucian i år men kommer inte fram till något vettigt.. hade ju varit super kul att sjunga igen eller hur jag nu ska lägga fram det.. är trots allt några månader sedan jag stod på scen:/
ni tänkte säkert att det är väl inget men tusan det känns. hade kunnat leva på scen, i love it!


lyssnar på fields of gold i vanlig ordning, den låten är verkligen guld!
och det bästa är att jag kan den utantill sen studenten då jag hade mitt sista solo på ett tag:(
hujj man blir lite känslomässig !

nu ska jag tänka på annat


Kommentarer
Markus T.

Tänka på lucia redan?

Varför ska tjejer vara födda med vacker sångröst...? ;)

2009-09-21 @ 20:18:48
URL: http://lenovo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0