ensamt

sitter här hemma i mörkret och lyssna på Ane brun - True Colours och bara drömmer mig bort!
väntar på att Daniel ska komma hem så att vi kan hämta lite mat och sedan slänga oss i soffan framför någon film ; )
det är otroligt ensamt om kvällarna då han är och jobbar. har börjat känna att lägenheten är lite creepy när man är själv.. vi har så många små "vrår" som någon kan gömma sig i : / huf
jag vet , jag vet , men det är läskigt kommer alltid tycka det haaha : )
är grymt sugen på allt gott jag köpte tidigare idag men måste hålla mig för först och främst måste jag äta något ;D
Åååh kan han inte bara komma hem !

ska sluta knata och tjata hära
tjo



Kommentarer
Markus T.

Ett bra tips är att ha musik på, då slipper man iaf höra alla "konstiga ljud" o sedan är de bara hålla dig sysselsatt, så du slipper tänka på de :)



hehe okey ;) Du kan väl säga till om du råkar få syn på ett klipp :)

Ja sånt där är så svårt att välja om man vill/orkar göra. Och det är ju faktiskt bara du själv som vet.

när det gäller musikal för mig del, har jag aldrig stått på scenen, mer än för att ta emot alpåder :p

Låter som en rolig musikal, dock har jag inte sett den.

2009-09-23 @ 21:54:11
URL: http://lenovo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0