Barnvakt

Igår kväll bar det iväg till angi : ) surrade en massa och myste på i min lilla ford för det mesta hela kvällen : )
Blev en sväng med audin också , love to drive that car! :D med en halvfull karl i baksätet blev det ett besök på sibylla mitt i natten : ) satte oss utanför kyrkan och smällde i oss maten, fy fasen vad det var gott med en hammis    : )

Vi hann förbi hedskolans lekpark också. läskiga grejer barnen har , de kan ju för fasen slå ihjäl sig för det höll då vi på att göra haha! Det var verkligen ingen lek! :P

Kom hem kring 2 , hoppade i säng direkt eftersom jag skulle upp och vara barnvakt hela långa dagen. Har skickat iväg ungarna till en kompis så har det rätt lungt :) lyssnar lite mtv och bara njuter även fast jag har världens tryck över halsen :s  marsvinen slog direkt jag kom innaför dörren... inge roligt! nästan håller på att klia paj också och jag har så klart inga mediciner.. eller ja just de mamma kanske har . smart jag är då!

ska kila och kolla nu :D


Jag och min älskade angi nyår 06-07 : )

Jag och Daniel 07 :)

Hittar en jäkla massa bilder på mig för länge länge sedan :d ni ska få mer senare då jag fått hem alla :D
tjaao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0