5 h 5 min

Nu har jag varit vaken i 5h och 5 min om inte mer. Har hunnit med en massa saker sedan dess och klockan är inte ens 12 : )
for och besiktade bilen klockan 7 som tyvärr inte gick igenom :/ for direkt efter det till angi för att äta frukost och mysa på så tidigt på morgonen :) for en sväng på coop, for på nyfiket och åt frukost och sedan bar det iväg hem till henne igen : ) vi la oss i sängen , slog på en film och bara kramades och mös!;D
kom hem för ca en timme sedan :D har hunnit ta mig en dusch och sminkat mig lite och sen blir det att knäppa lite kort och dela kometen. De ringde från kometen nyss och berättade att det är en hastig extra utdelning idag.. jag blev måttligt glad! är så less när de ringer samma dag. har ingen som kan gå med mig så det blir bara att ta bilen runt. har ingen lust alls måste jag säga för de gör alltid så här och jag får ingen ersättning för att jag gör det.

nu mat
tjo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0