trasig micro

Har precis kommit in efter en kort promenad och lite handling ; )
idag snöade det inte som det borde utan det regnade så här i november. Ja vädret kan ju vara lite knasigt ibland och idag var det definitivt en sådan dag haha ;D

kollar lite bones just nu och ska snart ta och kila i säng för jag är grymt trött :/
Hade behövt mig en massage men har inge karl hemma som kan ge mig :(
fick tidigare idag så jag höll på att kräkas men det släppte ett tag iaf för nu har det kommit tillbaka..
är stel från nacken till axlarna. vill sätta på värmekudden men våran kära micro har strejkat :/
skulle göra varm choklad men micron värmde inte mjölken :S den funkar annars , den låter, lyser osv men det kommer ingen värme:S
så det är väl bara att inhandla en sådan nästa lön

nää nu ska jag ta och sätta mig och kolla klart bones, försöka massera mig själv och sedan sova.
natti natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0