party night

Igår var det en rikgit party kväll ;D hade hur kul som helst ; )
for ut med två av mina tjejer , isabelle och emelie : ) saknade min tredje , carolin som ligger i stockholm och sjukar i sin ensamhet , stackars! ;(
krya på dig sötnos!
Iaf , efter en sväng på snöyran sprang jag till bilen hämtade upp emelie och for fort hem , klockan var då 9 och vi skulle ut kring 11 :s
hoppade i duschen, sminkande mig och såg förjävlig ut när jag var stressad så isabelle fick ta över å det blev bra haa;d klunka i mig drickat medans jag klädde på mig , blåste håret osv. fick i mig lite och det började kännas som jag var på g vilket jag verkligen var när vi for på krogen:d haha
dansade och surrade med en massa folk där som man inte träffat på länge och hade det super trevligt;)
mår för tillfället helt okej men har vridit och vänt mig hela natten så är lite trött men det är ingen fara kan ta mig en powernap senare; )

hur som helst så har ni säkert uppfattat det som att det var en hel bra kväll och så var det ; ) är super nöööjd! ;D
tjosanhejsan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0