next topmodel

Blev en kyckling wok till slut! gick väl ann men hade kunnat göra bättre haha :D
daniel kom hem så vi käkade sen kikade vi lite tv och här sitter jag :D
har stått på twist&shape tror jag den heter minns inte i vanlig ordning... gjorde till ca 500 steg och där tog det stopp. jag började må oerhört illa och mitt hjärta slog väldigt fort .. det gjorde lite ont :/
la mig på golvet och försökte andas långsamt men hjärtat fortsatte bara i samma tempo..
sitter i soffan just nu och det gör lite smått ont i det fortfarande men det är betydligt mycke bättre.
huj det är som obehgaligt när jag har mitt hjärtfel och när man är ensam hemma:/ tänk så skulle hjärtat sluta slå eller börja slå i otakt eller något annat läskigt och jag blir liggandes här hemma..
hujja tanken har slått mig många gånger men ska sluta tänka på det så jag inte stressar upp mig själv..

kollar blablas next topmodel just nu.. vet inte riktigt om det är amerikas eller vad det är:p
lyssnar på lite musik samtidigt. only time med enya ;D den är såååå fin!

har helt missat att next topmodel har slutat så u börjar ensam mamma söker så ska se det
tjosan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0