idag blev det av

har precis kommit hem från en promenad; d åkte med min karl till jobbet och gick därifrån :d så idag blev det av;D
ska fixa i ordning mig lite grann för jag är inte allt för snygg haha:D sen blir det att ringa sis och höra när vi ska åka till vårna kära pappa ;D

så här annars så håller mitt hjärta på idag igen utan någon som helst anledning :/ låg och vilade och så började det slå i otakt och fick som hög puls.. gick över efter några sek. och nu efter att jag promenerat så gör det ont.. det hugger som och det är helt konstigt :/ började även må illa .
vad kan det vara?
får se om det fortsätter ,isf måste jag ringa lassa och höra ifall de måste kolla upp de.

tjo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0