hurtiga anna

de senaste dagarna har jag inte gjort mycket mer än att jobba och sova..
kan säga att det verkligen behövs ibland!
en dag kvar av arbetet och sedan får jag se om det finns något annat eller om jag får fortsätta på det arbete jag är nu ska kolla upp det där imorgon.
somnade direkt när jag kom hem och har sovit från och till i ca 2 timmar.. vaknade upp och såg att jag fått ett sms av emelie så vi for på dollar och cooop för att handla lite ;d hujj det var inte bra för min börs! :s
köpte en jacka av angi efter det och sedan for jag hem ;)
har predcis kommit hem efter en promenad med sis : ) känner mgi gryymt hurtig : )
ska snart göra mig klar inför natten och efterlysa mitt hjärta ; )

jo förresten , kan tala om att igår var det så så nära att jag hade ramlat åt h-vetet när jag delade kometen, var grymt halt! hujja, höll på att dra några riktigt vurpor men jag klarade mig som tur är .. pust!

natti natt
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0