Godmorgon

säger ne superduper trött anna :/
har sovit värre den här natten en natten innan.
jag har själv snurrat sen har min karl ävn gjort det så mkt sömn har det inte blivit..
då jag har somnat igen då harjag fått en spark någonstans eller blivit väckt av något ord. vet inte riktigt varför vi är ur form (?) :S

Igår var jag iaf på jobbet, sen for jag hem, lagade mat och sedan sov ett tag. Blev väckt av ett födelsedagsbarn som ringde och sa att jag var välkommen att komma dit kring 6 - 7. Bara att kliva upp för klockan var redan halcv 6.
Satt där i några timmar , sen for jag hem och gick och la mig och sedan vet ni ju resten därifrån :s

nu sitter jag här med en kopp the i handen och kollar precis p klockan som stessar mig lite..
har några saker kvar innan jobbet och har ingen aning om bilen måste skrapas osv..

så hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0