friska barn

ringde mamma igår och det var friska barn hemma så jag for dit och kramades lite med mina undebara syskon! ;D
kollade på barda eller vad det nu hette med dem och åt godsaker mumms men idag känner jag mig inge vidare efter att jag ätit så mycket haha:D
ska ta mig en promenad om ett tag ska bara få krafter till det och lite motivation :D
sen vet jag inte alls hur dagen ser ut :/ daniel foroch jobba så det blir inte att göra något med honom för jag gissar att det tar sin tid.. men ska iaf ta och laga middag sen ;) kyckling och ris tänkte jag göra  ;)
måste fundera på om det blir en gryta eller om jag bara steker kycklingen och gör sås till men vi får se :)
på kvällen hade jag velat hitta på något riktigt roligt meeen vad finns det at göra i gällivare?ingeting! blir så less.. det enda man kan göra är att dricka men det är inget altenativ för mig nu iaf..

nu ska jag ta och förbereda mig för en prommis
tjosan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0