blev inte som jag tänkt

det där med att fixa sig snygg jag säger bara pyttsan åt det ni! somnade efter att jag duschat så är lååååååååååååångt ifrån snygg haha ;) håret står åt alla håll men det gör ju inget för det är ju en charm i sig ! ;D
funderar på vad man ska göra såhär på kvällssidan.. hm? har ni några förslag?
tänkte först åka till mamma men brosan är ju sjuk så vet inte riktigt hur jag ska göra.. tänk så har han influensan? det är de som är annars är det ju ingen fara.. men törs man riskera det?
jaa du vi får då se. är lite snål också med min kära bensin har bara 100 kr kvar nu så har inte råd att tanka och jag måste ju till jobbet så den biten spelar stor roll också :/
kankse man tar en promenad eller umgås med någon?

huj nu har jag många bollar i luften.. ska lista ut vad jag ska göra
heejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0