Bingo

Efter jobbet åkte jag in mot gällivare för att hämta ut lite pengar från ett av mina sparkonton för att överleva denna månad :/ ska sätta tillbaka de pengarna så fort jag får min lön om 2 veckor. att vara pank är inte roligt när man måsteha mat osv :/
åkte hem vilade lite smått, lagade mat och sedan bar det iväg till mormor och morfar för att sedan gå på bingo med mormor och morfars syster : )
blev bjuden av morfars syster så tänkte jag kan ju hålla tanterna sällskap det tycker de om :)
satt där i 3 timmar men ingen vinst :( var inte ens i närheten. eller ja hade 2 ifrån men det var ju som kört..
de som vann , vann två gånger. de hade riktigt tur : )
gick hem till mormor och morfar när det var slut och hämtade min kära bil som jag tinat i deras garage :D åååh herraje den var som ny för guds skull. centrallåstet funkade med min nyckle ( den har inte gått att öppna med den nyckeln på några veckor. har haft en reservnyckel)  så jag var nöjjd och den var dessutom varm som bara den när jag satte mig iden inte så där jäkla kall som den brukar ;)
och idag kommer den också vara varm för jag fick ta motorvärmaren i natt  annars har daniel den för jag har tiusan itne råd med en till :/
så det ska bli sköönt

äääh nog pratat om min bil
nu blir det att borsta tänderna och åka till jobbet..

hörs och syns
tjingelinnging



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0