lättat

det har lagt sig lite det som jag skrev i förra inlägget och det verkar lösa sig eller ja det vet vi om några månader men förhoppningsvis. Snart börjar jag fixa och dona så vi inte får stressa då vi måste ordna allt...

Ni förstår nog inte vad det handlar om men känner att jag måste skriva någonstans och det blir här trots att det kanske verkar vara lite hemligt men ingen ide att det kommer ut offentligt när det kommit så tätt inpå...
vissa kanske fattar vad det är och andra inte fast majoriteten gissar nog fel ändå.

ska på stan med isabelle idag; )
måste köpa mig en axelbandslös bh och sedan ett par trosor:D haha
lösnaglar är ett kanske men det får jag se... måste spara mina pengar för kommer inte ha några pengar i sommar :/
jag som ville göra en massa men sånt är livet..
en utlandsresa var på g men nu blir det verkligen inte av för vi måste fixa precis då vi båda kan åka . fan!

aja men nu ska jag borsta tänderna sens ka jag åka
hejsansvejsan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0