känner mig...

pigg och utvilad idag.. men kommer nog tyvärr hamna i dvala innan dagens slut. min medicin är slut :/
måste åka och köpa nya senare idag då det hinns med :)
har precis proppat i mig frukost , hade inte sån bra matlust men lite gick ner iaf.
´
ska höra med isabelle om hon kan hjälpa mig ikväll med en sak :)
du kanske läser det hära , har du lust att hjälpa mig med det vi pratade om igår som jag inte fattade något av men du var hajj på för du har gjort det många gånger? : )
ring mig om du inte fattar, du får ju ringa annars  också om du vill :):)

från det ena till det andra, funderar på om jag har magsår :/ det svider och härjar i magen den är helt fuck up :S

nåväl det löser sig isf.. tjosanhejsansvejsan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0