Grillat

Kring halv 11 i morse bar det iväg mot avvakko för att grilla och mysa på i solen :)
solen var hur varm som helst och jag brände mig såklart, typiskt! men hoppas jag blir brun där fast måste iofs fixa brännan innan balen för har fått ränder :/
jag och sis var förbi farmor och fikade lite, sen for vi tillbaka och strax efter det var vi på g hem ;)
for upp till sis , tog oss en promis sen var det dags att äta igen så sis bjööd på pasta sallade mums ; )

just nu väntar jag på att mamma ska ringa så jag ve om de ska ha skjuts eller inte annars är det sängen som kallar är helt slut efter alla timmar i solen :/




min mat ;D



Nä nu ska jag bege mig och hämta mamma eller iaf snart:D tjooooo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0