förkylning eller allergi?

Ja, det är frågan :/ vaknar upp varje morgon med en täppt näsa och idag är det verkligen värst.. pratade med pappa och han hade det likadant och båda är allergiker så kanske det är det :S
uuesh det är så trist att vara det. Sommaren är som värst. ni vet när det luktar så där gott av att passera någon som precis har klippt gräset ? man vill bara gå och lukta på sommaren för för mig ger det sommarkänsla men jag måste fly därifrån annars kliar det överallt.. det räcker med att jag åker förbi med bilen så är det klart :s
ta bort min allergi!

idag ska jag nog sätta igång med mina sista arbeten så det blir klart ; )
gjorde bort min svenska igår det kändes skönt ;) samt hittade en odödliglåt när jag ändå var på g :)
bara religionen kvar och den är ju som värst mn men hah :D

jo förresten min bränna börjar bli färg nu tss ;)

frukosten väntar!
tjosanhejsan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0