Bilen vad varm och skön

har suttit i isabelles bil de närmsta timmarna :)
har varit helt avkopplande och temperaturen har varit på lagom så kommer jag innanför dörren då jag kommer hem och det är iskallt! blir galen på att det alltid är så kallt poch vi kan inte reglera värmen själv för det är top som sköter! ååååååh!
sitter här med filt och skriver för att det är så kallt det är ju illa...



minns inte vad jag skrev i inlägget för två timmar sen haha men iaf ska och fira morsdag imorgon ifall jag inte nämde de :)
barnen ska hämtas ovh här ska tårta ätas! hhaa;D ska bli mums trots att jag inte borde äta det har som inge muskler kvar på magen, illa illa! måste börja träna på riktigt nu iaf hemma :)

aja vetni vad, ska ta och ringa den dära som jag väldigt mycket tycker om nu och se vars han håller hus :P
tjoheejsansvejsan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0