åter igen plugg

skulle upp kring 9 för att plugga men min kropp var helt förlamad. vaknade bara till lite snabbt sen sov jag vidare, sov ända till halv 12 :O . Det märks verkligen att det är en massa växter som håller på att slå ut.. blev alldelse sömning :/
igår var jag trött efter en halv dag, jag trodde jag skulle somna redan kring 2 och då var det inte bara sådära lite små trött utan det var som att jag hade varit vaken i ett dygn. hujj att man ska vara allergisk :(

har varit på en promenad för ett tag sen, blåste litegrann men annars var det skönt! :d solen skiner ju... Kom in för ca 1 timme sen och fram tills nu har jag pluggat.. är ca 10 låtar av 35 som jag inte kan :/ måste sätta dem samt dess genre..

Den där saken gör mig trött!



Nu plugga vidare och ta något i mun : )
tjaao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0