trött

gårddagen gick väldigt segt måste jag sääääga. alla var fulla förutom jag och emelie ojoj haha :)
Daniel har fått fixat frilla, han blev jäkla heeet måste jag säga ;D han blev korthårigare och möörk med blont i : ) trodde aldrig han skulle passa i mörkt hår men vetni det gjorde han :)

vet inte vad som blir av kvällen, är grymt trött så tror det blir att frossa i äppelpaj och kolla någon film om nu daniel har lust att kliva upp.

skolarbete ligger och trycker mig i ryggen, har tagit tag i det nu men var tvungen att ta en paus jag fastnade ..

nä huj måste säga att jag blivit dålig på att skriva i bloggen handlar bara som samma saker för det står helt stilla, händer inte mycket i livet just nu :/

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0