storasyster och irritation

sitter hos sis och har kollat över mitt bankonto. datorn är fortfarande som ur funktion så måste fixa häär.
är smått irriterad över vissa saker idag , huj , det är itne lätt, bortförklaringar hela tiden men men får föröska fixa det dära.
nu ska det börjas plugga plugga plugga, och till vad är en HEEMLIS ! :d
wiiiho..

lite smått om helgen. på fredagen for jag till sara en sväng som hade fyllt 18 år :d
kring 11 for jag och carro till olle´s och hade det trevligt;d var riktigt sköönt att dansa av sig lite :) tss
Gåårdagen blev till att äta sig lite större, var grymt sugen på saaaalt och kyckling haha så köpte chips, dip, godis och en kycklingklubba , guuud så underbart det var! :D
for runt runt runt i någon timme och bara kollade, sen hem och sova ;D
 
Nånå lite om vad som hänt mig under en kort tid men men så är det
skriver när jag har chansen igen ;d

ha det så bra !  Tjosanheeejsan ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0