Luleå : )

I fredags var jag och isabelle i lule :d har shoppat en jäkla massa ;D
när vi kom fram dit kom daniel och hämtade oss så vi kunde åka till storheden och kika lite;d
köpte en tupla för var så himla huuuungrig :d
for in till stan och började i strand och kolla lit epå cubus osv.. gick och åt lunch på waldolf : )
Isabelle bjöd mig på lunchen  - thanks again ;D

shoppade loss först mot slutet då vi kom till shopping :d älskar verkligen shopping finns så mycket underbara klädaffärer ;D
vi mötte upp isabelles kompis julia ca en timme innan vi skulle med tåget, tog oss en fika och surrade :D sen foooor vi hemåt, var så himla trött huff.. skratttade säkert hälften av resan hem haha :d

idag har jag varit och kollat en jacka som inte fanns i lule , såklart fanns den inte här heller .. hittade den på nätet tror jag men är osäker på vilket material det är så vet inte om jag törs köpa den för den kostar ju som vääääääääääääääldigt mycket! :S
har nyss ätit hos mammmi :d taaaaacos mums och nu sitter jag här och kikar runt lite eftersom vi inte har internet hemma.
Kvällen blir kanske att åka till isabelle och skriva ett cv och plugga lite musikhistoria får se om hon har tiiid , vill inte ta upp hennes lediga tid till att jag ska sitta dära, käänns som lite elaaakt.

nu ska jag ta och kolla vidare och kanske böööjra bege mig hemåt eftersom det kliar i min näääsa så fruktansvärt när de har marsvinen :S:S

Pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0