fast jag inte behöver

som ni alla vet har vi lov nu men ändå sitter jag på skolan. typiskt mig
mamma jobbar så for hit och lånade datorn, men det känns ju itne så kul att vara här på sin lediga tid :S
meen jag måååste

ska hem till mamma snart, spela lite piano sen blir det nog att gå hem om jag inte blir för lat. känner att jag håller på att somna huvva...

i helgen vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt. blir nog att sitta hemma , städa lite smått , olja in bordet och såna där tråkiga saker, men det är ett måste...

Näääästa helg blir deet luleå men isabeeeelle :D ska shoppa shoppa shoppa :D gud det kommer bli roligt :D
läängtar:d

Nääävetnivad nu ska jag ta och bege mig mor ska och träna ...
Och förresten 3 år igår ! ;D vad tiden går fort

Pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0