det går inte

Det går tusan inte , blir galen. kan inte vara hemma hos mamma länge , djuren tar död på mig!
får ett sådant tryck så att det är hemskt:/

ska nog beställa min jacka idag om jag har pengar på kontot för annars går det inte måste betala med kortet på en gång :P Får ju igen dem sedan men det gäller att ha dem så det går att köpa den :D

snart blir det att hoppa i skorna och dela tidningen. Vad trist men det är vackert väder iaf :)
känner mig grymt slö för jag blir så slut av marsvinen :s
ska väl ta och proppa i mig något att äta så jag får energi någonstans ifrån annars somnar jag väl:s

har ringt om jobb idag också :d hoppas jag får! behöver verkligen ett.

nu ska jag sluta med mitt svammel hejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0