Cv och svammel

sitter i skolan och har just skickat iväg min första ansökan om jobb. haha hujja vad hemskt men nu är det gjort.
har tillbringat mycket tid till att skriva mitt cv, isabelle har hjälpt mig: )
taaackar!
har småå ändrat i det nu lite smått såhära får hoppas att det är bra för jag vet ju som inte har aldrig skrivit något sådant. Det personliga brevet gick nog åt fanders men skit samma orkar inte nå mer. blir de intresserade så blir de ;D

aja ska ta och dra mig hemåt snaart hade jag tänkt. vet inte riktigt när det går en buss men kanske man tar benen och går. Tove och sanna knatade tänkte som också det men var tvungen att fixa färdigt det här.
blir att fara hem och skura , inte det roligaste men det får man ta iblaaand....

skriver lite någon annan dag
Pusspuss tjosan hejsan :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0