Begär

Det gick bra hos läkaren idag, inga förändringar i hjärtat.  Vad skönt!
ska dit på kontroll om 3 år igeen och förhoppningsvis ska det inte vara någon förändring då heller.

Efter jag varit där gick jag och isabelle in mot stan , tanken var att promenera men det blev att shoppa kläder och skor för isabelles del :D riktigt snygga var dem!
var till den andra läkaren efter det så isabelle gick vidare och angi kom in på stan för att vi skulle och prata med anna,
Hon var inte där så vi gick på stan en sväng istället. for upp mot dundret och bara pratade sen skjutsade hon hem mig :)
det var riktigt länge sen jag träffade henne och umgicks med henne, var myspys ;) det måste vi göra oftare angelica ;D

har ett sådant begär efter godis måste nästan köpa sedan men det är tusan inte bra der hära men hujj socker mums haha ;D

funderar jag påå om jag skulle ta och dammsuga , hade behövts. sen måste jag diska också :S
men först måste jag nog lägga mig ner och vila hah :D börjar bli gammal.

Ciiao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0