att det inte finns

en av det värsta grejerna som finns är när man vet precis vilken sak man vill ha men man hittar den inte någonstans :s letar fortfarande efter min jacka, blir galen hittar den inte någonstans :S
har varit runt i hela gve, sen kollat i lule också blir så less... :s

Sitter och letar jackan nu  lite smått och väntar på daniel . går inte att ringa så vet inte om han är på g hem eller om han ska stanna och fixa bilen efter jobbet, hade behövt veta hur han gör för annars gör jag mat när jag känner mig hungrig som är ungefär nu men ändå ...

ikväll blir det som sagt utgång,har faktiskt ont i huvudet har stoppat i mig en massa alvedon men den vill som inte släppa : (

nä vet nu ska jag testa ringa daniel igen
Pusspuss älskar dig sweetie : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0