seg dag

gissar att dagarna kommer fortsätta så resten av dagarna. Måste komma ikapp med min sömn. Haha låter som en gammal tant men jag måste alltid ta igen det jag missat annars orkar inte min kropp. :/

sitter och väntar på min lunch som är i micron , blir thaikyckling med paprika och ris eller något i den stilen, få se om de går att äta :)

Idag har jag min tanke på att storstäda men då kommer ju såklart frågan upp, orkar jag ?
orkar inte egentligen men det är så mycket grejer som måste bort, kläder som måste tvättas osv osv, känns riktigt tungt men det är så det är när man inte bor hemma :/ tror det är den enda nackdelen..

gud så trista inlägg jag har nu förtiden men det kommer en tid då jag har för mig mycket annat än bara tråk..
ska berätta ikväll om vårat firande av carro och vad vi hittade på för något åt henne! ;D

micron plinga - tjinng


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0