raggarsväng

pratade med isabelle i telen så fick jag ett sms av mamma att hon var hemma och att jag kunde hämta bilen.
så isabelle hämtade mig för att skjutsa upp mig till mamma och hämta den ;)
raka spåret till statiol för att inhandla godis, och sedan tog vi oss en raggarrunda och pratade lite;)

for upp till mamma, hämtade nyckeln men dörren gick inte att låsa upp.. testade både på förarsidan och passagerarsidan men dörren gick inte upp. sprang in igen och kollade med mamma så att det var rätt nyckel och det skulle det vara (våra nycklar till bilen ser likadana ut) :/
testade igen och samma sak igen.. gick över till hennes bil och sedär den gick att öppna..
letade och letade hann dock bli arg för att nyckeln var borta men så gick jag ut en sista sväng och då låg nyckeln varför fötterna på mig då jag gick mot mammas bil..
Typsikt hon hade tappat den!
klant! haha:p

kom hem helskinnad och nu sitter jag här och bara sitter i vanlig ordning:)
den enda skillnaden är att jag har en varm kopp té och godispåsen brevid mig ;P

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0