Överraskning

Mötte upp Carro och vi tog våra små och stora fötter och gick tillbaka mot mig :)
tinade upp lite lövbiff och sedan satte vi igång med att woka :) Det var riktigt gott!
slängde på oss kläderna igen och så bar det iväg till stan :) kollade lite och köpte en liten grej åt min karl som han få upptäcka själv då han kommer hem i natt :D

hade behövt ta mig ann disken eftersom den växte nu när vi lagade mat men ska nog ta och ta mig en cykeltur istället ;D kan ta mig en sväng för vi tove och hämta min kabel eller något för måste verkligen röra på mig :/
jag stiger sakta uppåt hela tiden , måste börja äta nyttigare och träna lite grann ...
känns otroligt hemskt att öka i vikt :/ det sitter som kvar sen den tiden då jag var lite större ,vill itne att det ska vara så men det går inte bort :S

neeej ni nu sticker jag iväg..
Hör av er ;:D
tjo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0