hastigt vaknande

Hade inte hört telefonen imorse och en massa sms och samtal hade strömmat in. Det första jag såg var att mamamma behövde min bil halv tio och kl var kvart över. gaaaaah!
Jag flög upp ur sängen, klädde på mig snabbt och sedan satt ajg i bilen... Körningen gick itne så väldans bra för mina ben sov fortfarande men jag kom fram levande iaf. så ni som stött på mig på vägen får verkligen ursäkta mig haha :)

har fixat lite medans jag varit här, eller ja en sak som ni inte får veta;)

Tvååå veckor kvar av skolan eller egentligen typ en . gud så skönt!!
förhoppningsvis har jag jobb veckan efter studenten men ska inte jubla innan det är säkert för de kanske itne har nå jobb åt mig... om inte annat har jag ju tredje perioden iaf :)

hurrenini ska ta och bege mig eller iaf bege mig härifrån

Pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0