Första dagen på jobbet

den började klockan 6 med att städa de behandlingsrum på tandvården som man hinner på en timme . tog resten , resten av timmarna men kunde dock inte ta två behandlingsrum för min nyckel massade inte och hann inte sedan :/
fååår fixa det imorgon.. nu är det bara 38 dagar kvar av arbete haha ;d

Just nu väntar jag på att Daniel ska komma hem så att vi kan lista ut vad vi ska äta samt fira att vi fått våran lägenhet! ;D
Vi slipper flytta fy fan så skönt! vi slipper ta ut alla våra grejer också ännu bättre! ;D funderar på att bjuda min gubbe på fika om han vill ha det annars vettetusan hur man ska fira ;)

nååväl , nu ska jag ta och vila! ;D
ciiao


Kommentarer
Isabelle

GRATTIS till lägenheten!! :D

2009-06-15 @ 15:56:05
URL: http://eventho.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0