FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN...

FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Dagen började med regn och pirrig mage. Champange frukosten blev inte pga regnet och pirrig mage var för att jag skulle stå och sjunga för ca 1000 personer! gah! :P
Nervositeten försvann när vi kommit in en bit i programmet och min låt gick hur bra som helst! ;)
Konserten började avta och vi fick gå och äta oss lite lunch. De bjöd på potatissallad och rostbiff, var väl sådära men gick väl ann ;)
fick våra betyg av Janne och vi tog farväl av honom. Kändes trist att vi inte kommer ha honom något mer :/
Klockan slog halv 2 och alla studenter sprang ut på skolgården, VI HAR TAGIT STUDENTEN! FY FAN VAD VI ÄR BRA, klingade i våra öron och kom ut ur våra munnar. Nu var det dags att leta skylten! :)
tog ett bra tag innan jag såg den men då begav jag mig mot min kära familj och vänner :P fick en massa massa blommor och nallar runt halsen + en champangeflaska :) wiiiho
Nu var det dags att hoppa på flaket :) For ner mot Gällivare och vi skrek hela vägen, fy fan vilken känsla trots det kalla vädret :(:P
Stannade i Gällivare och då var det raka vägen hem och fika med alla mina gäster :) Fick en massa pengar och en symaskin! :D en bra att ha grej!  :D fick mig en bärlock till mitt armband också som har hållt fast kring min handled i 7 hela ååår! ;)
Efter några timmar for jag hem och fixade till mig lite sen for jag iväg till tove och satt där ett tag och sedan blev det carros bror :P Krogen väntade och där var jag tills stängnings dags :)
sen var det bara sängen som väntade! :D

Det är nu livet börjar!
Puss



(har inga bilder från studenten ännu så bjuder på en balbild istället! ;D)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0