Beautiful day

Har nyss kommit innanför dörren , skönt! ;)
de sista timmarna har jag putsat fönster och städat min lilla "lya" :)
pratade nyss med carro och hon skulle kila och sola och sedan skulle vi kila på en prommis :) En sväng på stan hinns nog också med ;)

har lust att shoppa lite men har inte rååååd men jag vill verkligen!
I Love Shopping! ;)

Daniel jobbar över ikväll så vet inte riktigt vad jag ska livnära mig med , är så trist att laga mat när man inte har nå sällskap :/
Cykeln hade behövts hämtas ocksåå men då var det ju de att jag måste cykla den hem och det är en bit så det får nog vänta någon dag :) mamma var på g ner men den men då fick hon inte upp bagaget där cykelstället var så det blev inte :/

nånå det löser sig på något sätt.
nu ska jag ta och fixa mig lite smått innan jag ska ut i värmen som har smygit sig på idag igen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0