balen

rätt så lyckad kväll kan jag kortfatta det hela med men ska ändå berätta hur kvällen såg ut :)
började med attt fixa sig och bege sig till märta och tove :) bilarna kom och alla for iväg :)
kom upp till dundret efter inte så länge och hoppade ut i folksamlingen :p
det knäpptes kort här och var och det var lätt de roligaste under hela kvällen :) hade gärna gjort om det igen haha :)
minglade lite sen var det mat.tyckte inte den var en höjdare men gick väl och äta lite grann sådära , jag och mat hujj är sp kräääsen!
efterätten dök in och den åts däremot med god aptit! :d muums
bandet crazy tunes började spela och det blev fart på dansgolvet. dansade då låten passade annars satt vi mest och bara småpratade om ett och annat :)
så fortsatte min kväll tills jag bestämmde mig för att bege mig hemåt! :)
har sovit ganska dåååligt, vet inte alls varför men så är det ibland.

bilder kommer senare, mina sladdar är hos tove måste ta och hämta dem!

tjosanhejsan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0