Vilken känsla!

lyssnar på vårat projektarbete från förra året , Con amore in Italia! ;)
Vilken känsla.. vi var otroligt duktiga, får rysningar i hela kroppen nu när jag sitter och lyssnar!
ackustiken i domén och våran vackra klang, säger bara fy fan vad vi var grymma ;)
just den här tiden saknar jag kören, främst att få stå i kyrkan och bara se alla njuta till luciasångerna :)
Blir första året i år som jag sitter ner och kollar på lucian i kyrkan , ska bara sätta mig till ro och njuta, kanske gråta en skvätt för det är så mycket känslor som kommer fram, det är helt otroligt vad musik kan göra.
har inte många timmar kvar att vänta : )

Tack för inbjudan Robin, du är guld! ; )

fixa håret sminket och sedan stan
tjo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0