not good

Great ! , Risig , huvudvärk och kurrande mage kan det bli sämre?
får varken äta eller dricka timmen framöver för har varit hos tandläkaren : /
huvudvärken har suttit i sedan igår och på allt detta har jag varit öm i kroppen och helt förstörd.
vaccinet gjorde sitt kan man säga :S
morgonen var plågsammast och jag orkade verkligen inte åka till jobbet idag men pallarade min onda kropp upp ändå för vad ska jag sitta hemma?
har haft en extremt lugn dag idag igen så det var skönt iaf..
hoppas verkligen att jag blir bättre.

trots min dåliga dag har jag planer för kvällen ; )
ska snart åka på stan med isabelle och sedan blir det nog en promenad med emelie om inte kroppen säger annat senare..

hörs
tjaaaaao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0