Annandag jul

For på stan med Robin , köpte mig ett linne , ja det var de ; )
prompande till emelie efter det för var grymt hungrig och jag hade glömt en hel pizza där dagen innan så väckte henne och grabba tag i pizzan direkt; )
gick hem efter ett tag och väntade på att daniel skulle komma hem så att vi kunde fara och handla lite mat ; )
somnade i soffan efter maten och vaknade av ett telefonsamtal som ledde till att jag forupp till erik med carro , han och hans kompis ör att kolla film ; )
var grymt trött efter i princip 3 timmars film tittande när man var i en sån form som man var också haha, men man får skylla sig själv!

idag vet jag inte vad det blir. funderar på att åka på coop och handla lite tortellini haha:D var grymt sugen på det igår som bakis mat men de hade inte de på ica så blev skrov istället :P
det jag vet är att jag iaf måste duscha innan jag hittar på något haha för jag är inte ett dugg fräsch haha! ;D

tjosan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0