9 december

Det är den 9 december , Anna - dagen , och vi är tre tjejer som har namnsdag : )
Den första är jag , den anda Carolin och den tredje Isabelle! ;d
Lite små häftigt att vi alla heter Anna och att alla vi tre härstammar från två grannbyar ; )

Hade sovmorgon idag, började kvart över nio : ) det var en otroligt lugn dag på jobbet idag och måste säga att jag trivs som en fisk i vattnet ; )
fick reda på att jag har jobb mellandagarna också ;) känns skönt..
kommer ha en längre ledighet kring jul då skolorna stängs men som sagt några av mellandagarna jobbar jag ;D

för övigt har jag tagit sprutan idag och har kännt mig lite smått dålig efter det hoppas verkligen att jagine blir sämre så jag måste sjukskriva mig imorgon. får ta det som det kommer.

- tv
tjo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0