skiner

solen skiner och jag hittar inte mina solglasögon :/ måste upp till mamma och leta så fort daniel har kommit på fötterna efter gårddagen.. :)

Kom precis hem från stan efter ett besök på apoteket och lite affärer med isabelle ;)
är grymt trött så funderar på att ta mig en tupplur ett tag.. det har inte varit många timmars sömn inatt :/

ikväll vet jag inte vad som händer rikitgt, ska iaf fara ut och glo lite med min karl ;)
sen vettetusan har stor lust att frossa men har inte pengar till det :( men kanske blir att göra et ändå så får jag snåla på något annat för är grymt sugen : )

näni nu jäklar blir det soffan :)

Här får ni en svammelbild på mig att kika på ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0